لوله مس برنج فسفر برنز

لوله های مسی و برنجی و فسفر برنز کاربرد فراوانی در صنایع گوناگون دارند متال پارس تامین کننده انواه لوله های مسی، برنجی و فسفر برنز می باشد.

لوله مسی و برنجی و فسفر برنز

مس یکی ازفلزات مهم مهندسی است و در شرایط خالص و بصورت آلیاژی (برنج و برنز) کاربرد وسیعی دارد مس ترکیب خارق العاده ای از خواص دارد که آن را بصورت ماده ای اساسی در صنایع الکتریکی در می آورد. برخی از این خواص عبارتند از هدایت الکتریکی بالا، مقاومت به خوردگی، استحکام مناسب، خواص تابکاری قابل کنترل و مشخصه های لحیم کاری و اتصال. علاوه بر مس، آلیاژهای آن یعنی برنج وبرنز در بخش وسیعی از کاربردهای مهندسی استفاده می شوند. همچنین آلیاژهایی نظیر مس کروم زیرکونیوم و مس بریلیم بدلیل خواص متفاوت خود در بخش وسیعی از کاربردهای مهندسی بکار گرفته می شوند. متال پارس  در زمینه تامین مس و آلیاژهای آن شامل برنج، برنز، فسفر برنز، مس کروم زیرکونیوم و مس بریلیم جهت ارائه محصولاتی شامل ورق، میلگرد، چهار پهلو، لوله، تسمه و … به صنعتگران عزیز فعالیت می نماید. همچنین سفارشات ریخته گری آلیاژهای خاص پذیرفته می شود.

برنج آلیاژی از مس و روی تا 45 درصد روی می باشد. بمنظور افزایش قابلیت ماشینکاری مقدار کمی سرب و بمنظور افزایش استحکام و خواص مکانیکی مقدار کمی قلع به ان اضافه می شود. برنج هایی که کمتر از 37 درصد روی می باشند دارای انعطاف پذیری مناسبی بوده وقابلیت کار سرد را دارا

می باشند که در این صورت خواص مکانیکی آن افزایش می یابد ولی برنج هایی که بیش از 37 درصد روی می باشند قابلیت کار سرد در دمای محیط را ندارند و معمولا بصورت ریخنه گری و کارگرم استفاده می شوند. متال پارس انواع مقاطع برنجی را بصورت ورق، میلگرد، تسمه، لوله، بیلت، چهرپهلو، شش پر و … ارائه می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمائید.

متال پارس ارائه دهنده انواع مقاطع مس، برنج، فسفر برنز ، مس کروم زیرکونیوم و مس بریلیم در ابعاد و ضخامت های مختلف.

  • کالای مهندسی را از متخصصین آن خرید نمایید. متال پارس www.metalpars.com
  • ضمانت قیمت و اصالت کالا – متال پارس
  • جهت آگاهی از قیمت محصولات مسی، برنجی ، برنزی ، فسفر برنز، مس کروم زیرکونیوم و مس بریلیم و ارائه مشاوره تخصصی با ما تماس حاصل فرمائید. متال پارس

مطالب مرتبط

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
چت آنلاین
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟
تماس با ما